منم دارررررررم😕
من از ده هفته درد دارم البته فقط وقتی که میخام پاشم بشینم یا پهلو به پهلو بشم خیلیییی درد میگیره
گاهی علتش پایین اومدن طول سرویکس هست
رحم داره بزگ میشه ، به استخونها فشار میار میاره ، هم لگن درد میگیریم هم واژن درد میگیره
هر چقدر بچه بزرگ بشه فشار میاد به استخونش
منم همین درد رو دارم😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.