خانوما شیر شبو از کی قطع کنیم خوبه

۴ پاسخ

قطع كنيم ؟؟ چجوري قطع كنيم پسر من ١ ساعت يبار بيدار ميشه گريه ميكنه شير ميخواد اگه شير نخوره كه كلا نميخوابه تازه شير خشكي ام هست شير خودمو نميدم كه بگي سير نميشه حتما

چجوری قطع کنیم؟ والا پسر من تا لحظه ای که بخوابه سینه تو دهنشه بعدشم ک میخوابه دیگه خیلی دیر به دیر بشه هر دوساعت حتما شیر میخواد واقعا چطور میشه قطعش کرد؟ من ۸ ماهه نخوابیدم😭

وای مال من بچم خودش از 4 ماهگی ترک کرد
ساعت ۱۲ می‌خوابه تا ۶/۸ صبح بعدش باز هر دو ساعت شیر میخواد

از 6 ماهگی دختر من خودش قطع کرد

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان 🎀🧸Tida🧸🎀 مامان 🎀🧸Tida🧸🎀 ۱۴ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی