طبیعیه پسر منم همینجوری بود اصلا دست نزن
عزیزم من از دکترش سوال کردم بخاطر کم ابیه بدنه برا پسرمنم اونجوری بود الان خوب شده خداروشکر
طبیعیه عزیزم کلاه نوزادی بپوشون تا فرم سرش گرد و قشنگ بشه
پسرم وقتی دراز میکشه عادی میشه اما وقتی ب حالت ایستاده میگیرمش اینطور میشه فکر کنم عادی شما هم امتحان کن
دست نزن اصلا طبیعیه درست میشه
بابا طبیعیه، درستکاری نکنیا فعلا نرمه . خودش به مرور سفت بشه درست میشه
وقتی بدنشون کم آب میشه ، ملاج یکمی تو تر میره. مخصوصا وقتایی مه گرسنه میشن یا هوا گرمه
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.