اول اینکه ببرش حتما دکتر ببینه
بعدش اینکه پسر منم اینطوری بود منم خیلی همش استرس داشتم فقط دکتر گفت عمودی بخابونمش سرش شیب داشته باشه قطره سدیم کلراید استفاده کنم و بچم شیر خشکیم بود شیر خشکشو کامفورت کرد
شاید بینی ش گرفته اگه گرفتگی بینی باشه میتونی قطره بینی از داروخونه بگیری توی هر کدوم دو قطره بریزی
شاید رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.