۱۲ پاسخ

همه چیز میخورم

منک همه چی میخورم‌ ولی بعدش پودرچهارزیره یا هل میخورم

منم رعایت میکنم،حبوبات کلا حذف.لبنیات حذف جز پنیر و بستنی،سبزی‌فقط نعنا و ریحون ،

من رعایت میکنم چیزای نفاخ اصلا نمیخورم و واسه رفلاکس دخترم هم دکتر بعضی چیزارو گفته نخورم
یعنی همش غذاهای تکراری میخورم😅ولی عیب نداره همین که بچم آرومه اشکال نداره

من همه چی میخورم جز فست فود و نوشابه اینا

من همه چی میخورم

همه چچی میخورم

ب شدت رعایت غدایی دارم

من الان بچم چهار ماهشه ولی همه چیری رعایت میکنم

من اولش همه‌ چی خوردم خیلی اذیت شدم بس جیغ میزد آرامش نداشتم الان دارم رعایت میکنم بنظرم تا سه ماهگی رعایت کن حداقل خودت یکم آرامش داری همش درگیر جیغ بچه نیستی

منم رعایت میکنم مخصوصا پروتئین گاوی

ن شدید رعایت غذایی دارم وگرنه اذیت میشه

سوال های مرتبط