بهم خوردن خواب و خوراک،مودت میاد پایین،از چیزی لذت نمیبری
همین ک بپرسی علائمش چیه😂🤣🤣🤣
همون چیزایی که هممون داریم 😕😶😐
بیخودی گریه ات میگیره مث قبل انرژی نداری،، فکرای جور واجور میاد تو ذهنت بی انگیزگی
اینی که ما الان هستیم خود علائمشه 😐🤣
بنظرم همین ک دنبال علائمش هستی ینی افسرده ای و اینک سخت نگیر هممون افسرده این تو ای مملکت💩 مگه میشه سالم بود اونم با بچه ی کوچیک
بی انگیزگی، هیچی خوشحالت نمیکنه، همش ناراحتی دپرسی، فکر خودکشی و مرگی و....
علائمی ۹۰ملیون نفر تو ایران دچارشیم😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.