خانوما علایم افسردگی چیه

۸ پاسخ

بهم خوردن خواب و خوراک،مودت میاد پایین،از چیزی لذت نمیبری

همین ک بپرسی علائمش چیه😂🤣🤣🤣

همون چیزایی که هممون داریم 😕😶😐

بیخودی گریه ات میگیره مث قبل انرژی نداری،، فکرای جور واجور میاد تو ذهنت بی انگیزگی

اینی که ما الان هستیم خود علائمشه 😐🤣

بنظرم همین ک دنبال علائمش هستی ینی افسرده ای و اینک سخت نگیر هممون افسرده این تو ای مملکت💩 مگه میشه سالم بود اونم با بچه ی کوچیک

بی انگیزگی، هیچی خوشحالت نمیکنه، همش ناراحتی دپرسی، فکر خودکشی و مرگی و....

علائمی ۹۰ملیون نفر تو ایران دچارشیم😄

سوال های مرتبط

مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان هایکا مامان هایکا ۹ ماهگی
مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی