معدت عزیزم
وای من یه شب فکر کردم دیگه دارم میمیرم دیگه نفسم بزور بالا میومد یکی انگاری گلومو فشار میداد حس سنکینی روسرم داشتم رفتم بیمارستان نوار قلب اکو همه چی ازم گرفتن.دیکه دکتر گفت قلبت سالمه بخاطر معدته اسید معدت ترشح کرده رو مری باعث تنگی نفست شده گفت استرس واصطراب داشته گفتم اره بحثم شده گفت معدت عصبی بخاطره اونه
منم الان سه ماهه اینجوریم راه میرم بدترمیشم توحرف زدن نفس کم میارم همیشگی نیس ولی وقتی سراغم میادخیلی وحشتناکه علائمش یهو حس تنگی نفس وخفگی زیادی دارم و یه نقطه وسط قفسه سینم و پشتم میسوزه و دردمیگیره اگه اب بخورم از گلوم پایین نمیره انگار گلوم تنگ شده باشه🥲حس خیلی خیلی بدیه خدابرای کسی نخاد
وااای منم دقیقن همیجورم این یه ساله اینطورم ونمیدونم علتش چیه به شوهرم میگم هیچ کاری نمیکنه برام شبا بیشتر اینطور میشم موقعی که میخوام بخوابم بیشتر میشم انگار یه چیزی توگلوم گیر کرده یاخدا چکار کنم الان خیلی نفسم میگیره ونمیتونم بخوابم
به نظرم یه اکوی قلبم حتما برو
مامان من مشکل گشادی دریچه داشت اینجوری بود
انشالا که مشکلی نداری عزیزم و فقط از استرس اینجوری میشی
منم یکی دو هفتست دقیقا اینطوریم
من تیروئید دارم همین حسودارم وقتی بالاپایین میشه احساس خفگی بهم دست میده
سعی کن حواستو پرت کنی
دلیل علمیشو واقعا نمیدونم چیه
نمیدونم ولی من حامله بودم اینجوری میشدم
چرا من یچیز دیگ دیدم عکسارو😐🤣
کم خونی نداری؟ استرسم ویا تیروئیدم باعث میشه اینجوری بشی خودم اکثرموقع ها اینجوریم
شاید فشارت بالا میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.