من قبلا ک اینستا بود نگاه میکردم میگفت پاهاشو بیار توشکمش جمع کن و دوباره باز کن یا شکمشو ماساژ بده
و اگر میبینی خوب نمیشه مجدد ببرش دکتر یا یه دکتر دیگه شاید دارو بهتری بده
پستونک بده بهش
زیر سرشو بلند بذار
بادگلوشو کامل و با حوصله بگیر
قطره میلکازیم بهش بده شیش قطره باید بریزم تو شیر خشک یا وقتی میخواهی شیر خودتو بدی بریز تو دهانش بعد از چند دقیقه صبر کن بعدش بهش شیر بدهد من برای رفلاکس ابتامیل HRمیدم
وای خیلی بده دختر من دیشب جیغ میزد گریه میکرد واقعا نمی دونم باید چکار کنم دکتر بیبی کر داده و میلکازیم
امروز سر وقت داروهاشو داذم اروم بود نافش هم یکم چرب کردم ماساژ داذم
دختر منم ازصب بیداره تقریبا دو سه ساعت خوابیده دیگه دیوونه شدم
کاری نمیتونی بکنی
مگر اینکه دارو بخوره اروم یشه و رژیم غذایی رعایت کنی یا شیرخشک مخصوص بدی
اگر رفلاکس پنهان داره
علائمش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.