بهتر تو کودکی بگیرن
واکسینه میشن تا آخر عمر راحته
اخه ابله هرچی سن بالاتر باشه بگیری درمانش سخت تر وبدتر میشه
ببر نشون بده اگه ابله باشه پماد میدن
خارشش کمتر میشه
خنکی بده بهش هر روز حمومش کن هندونه بده
عدسی
عدس پلو
کالامین هم بزن رو جوش هاش
حواست باشه تب نکنه
تا سنش کم باشه راحتر می گیره منم دوست داشتم پسرم بگیره امسال نگرفت پسر داداشم گرفت خیلی عزیت شد ۱۲ سالش بود ودختر خواهرم گرفت ۸سالش بود راحتر بود
پسره منم آبله گرفت
غذای سنگین نده بهش حبوبات نده
مراقبت کن تا خوب شه تب داشت ببر دکتر کنترل کن تبشو
ابله مرغون با تب همراه . پماد کالامین بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.