من دیشب دکتر بود . گفتم موقع شیر سرشو عقب میکشه . گفت نشونه رفلاکس پنهانه . براش ساشه اس امپرازول ۵ میلی تجویز کرد
من کیدیزول به بچه م ساخت البته پدی لاکت هم میدادم و لبنیات و موادغذایی که حالت اسیدی دارن مث گوجه نخور اگه شیر خودتو میدی
تشک انتی رفلاکس خریدم و لبنیات نمیخورم
زیرسرشو بلند میذارم و بادگلوشو کامل میگیرم
من فقط حالت شیب دار شیرشون میدم حالت شیب دار میخوابونمشون در طول روز حالت شیب دارمیذارمشون ورژیم غذایی رو رعایت میکنم چیزای اسیدی نمیخورم الان بهتر شدند تا حدودی
شیر خشک ای آر میدم خیلی خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.