اوتیسم تا این جای که من دیدم خفیف و شدید داره بچه دایی ام خفیف حرف میزنه اوتیسم باید دکتر ببری ببینی چ نوعی چکار کنید برا خوب شدنش بچه دایی میبرن شیراز ...اما بچه خواهر شوهرم بزرگه هم اوتیسمه شدیده هم بنده خدا ناشنواست خب طبیعیه که حرف نمیتونه بزنه
بستگی به نوعشم داره اونایی که شدید باشن حرف نمیزنن
همسایه ماهم پسرش حرف نمیزنه اصلا بادختر خواهرم همسن آن مثل بلبل حرف میزنه
آره چرا حرف نزنن یه دختر تو اینستا بود فکر کنم دیگه ۱۸ سالش بود زبان انگلیسیشم که عالی چقدم بلا بود
خیلی دیر به حرف میان و زبونشون سنگینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.