ببلاک خوبه
بهترین شیر بیومیل پلاسع هم کامل هم یبوست و نفخ و اسهال نمیاره هم وزن دهی عالی ، من همه شیرخشک هاروامتحان کردم بیومیل پلاس بذهمه بچه ها میساژه ، ده روز امتحان کن هر شیری رو
برو دکتر فقط
اپتامیل پرونوترا هم امتحان کن عالیه
دخترای منم هر مدل شیرخشک بگی امتحان کردم ۴یا ۵ روز یه بار دفع دارن دکتر گفت اشکال نداره ولی قطره بی بی کر هر روز میدم بهتر شده
گیگوز ک هضمش آسونه شانس تو چطور یبوست شد ! پسر من میخوره دم ب دقیقه شماره دو میکنه خسته شدم 🤷🏾♀️ ب نظرم نان رو ادامه نده چون نان رو خیلی شنیدم ک یبوست میاره و ب چه اولم دادم همینجور بود یعنی از همه نظر خوبه فقط شکم سفت میشه ، ب بچه اولمم بیومیل پلاس میدادم خیلی راضی بودم هم وزنگیری هم شکمش سفت نمیشد
سلام به بچتون زینک نمیدین من بهش زینک دادم یبوست گرفت
من سوپرامیل میدم و خیلی راضیم
سلام ببلاک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.