۹ پاسخ

ببلاک خوبه

بهترین شیر بیومیل پلاسع هم کامل هم یبوست و نفخ و اسهال نمیاره هم وزن دهی عالی ، من همه شیرخشک هاروامتحان کردم بیومیل پلاس بذهمه بچه ها میساژه ، ده روز امتحان کن هر شیری رو

برو دکتر فقط

اپتامیل پرونوترا هم امتحان کن عالیه

دخترای منم هر مدل شیرخشک بگی امتحان کردم ۴یا ۵ روز یه بار دفع دارن دکتر گفت اشکال نداره ولی قطره بی بی کر هر روز میدم بهتر شده

گیگوز ک هضمش آسونه شانس تو چطور یبوست شد ! پسر من میخوره دم ب دقیقه شماره دو میکنه خسته شدم 🤷🏾‍♀️ ب نظرم نان رو ادامه نده چون نان رو خیلی شنیدم ک یبوست میاره و ب چه اولم دادم همینجور بود یعنی از همه نظر خوبه فقط شکم سفت میشه ، ب بچه اولمم بیومیل پلاس میدادم خیلی راضی بودم هم وزنگیری هم شکمش سفت نمیشد

سلام به بچتون زینک نمیدین من بهش زینک دادم یبوست گرفت

من سوپرامیل میدم و خیلی راضیم

سلام ببلاک خوبه

سوال های مرتبط