۱۲ پاسخ

سلام مبارک باشه
نی نی چند کیلو بود؟
چون گفتی نسبت به زایمان اولت سختتر بود....

عزیزم میشه بگی چجور بود زایمانت یه توضیح کوچیکی بده 🥲🥲

قدم نورسیدت مبارک گلم ،خوشحالم که خوشحالی وبچت سالمه
‌.
یچیزی،،،
منم میخوام بزام😐😂گهواره پراز زایمان طبیعی شده پش کی وقت من میرسهههع

عزیزم مبارک باشه💖🌸 کاش اگه دوست داری و فرصت داری بیای و تجربه ت رو بهمون بگی...

مبارک باشه گلم😍
برای بعدش که میگن خونریزی داره آدم
پوشک نیازت شد یا نه نوار اوکی بود؟

از حال خودت بگو چطوری؟؟؟

الهی عزیزم 😍😍 قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون ❤️🥰😘

مبارکه مامان جان خداروشکر ک هر دو سالمید خدا برات حفظش کنه 🎈💛🦋🌱😍

انشالله به سلامتی عزیزم💕
مبارکه خوش قدم باشه براتون
میشه از تجربت بیای بگی آخه چجوری توی ۳۸ هفته و ۴ روز ۴ سانت باز بود؟

مبارکه

مبارک باشه عزیزم 🥰 قدمش پرخیر و برکت 🌹🥰😍

بسلامتی مبارکه

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان نیکان👼🏻🩵 مامان نیکان👼🏻🩵 ۲ ماهگی