۱۱ پاسخ

آی جانیم منیم ووووی 😍😍😘

جان 😍😍😍😍😂😂

قنداقش کن راحت میخابه

اصن خاب تو چشاش میبینی؟ 😐😂

منم تا همین الان بیدار بود در کمال ناباوری صدا گریه اومد نگاه کردم دو ثانیه بعد دیدم خابیده

نورای منم نمیخوابه تو همین وضعیته

منم هیچچچچ نخابیدم تا وقتی رو پامه خوابه میذارمش پایین نق نقاش شروع میشن

هی می خوابه با گریه از خواب می پره دکتر بردمش تازگی رفلاکس گرفته

چرا نمیخوابه ؟؟؟خواب شب خیلی مهم
روزا میخوابه؟؟

التماسشون کن بخوابن 😂

باز بازه🥲

سوال های مرتبط