ن هرچی بیشتر بمونه بهتره هم وزنش تو هفته های اخر بالامیره هم دیگه واقعا بچه کامله از همه لحاظ خیال خودتم راحتتره
ماه آخر هر روز و هر ساعتش برای رشد جنین خیلی اهمیت داره..
اذیت میشین خیلیم سخته ولی چند روز دگ رو تحمل کنین انشالله ب سلامتی تموم میشه
من 37 کردم
میشه زایمان کرد ولی هرچی ببشتر بمونه برای بچه بهتره.۲ سه هفته اخر واقعا کلافه کنندست.ولی تحمل کن فدات شم از اونور راحتتره
بچه هرچی تو شکم مادر بمونه براش بهتره چ جسمی و چ عقلی
چرا اما هرچی بیشتر تو رحم بمونه رشدش کامل تر میشه.. به دکترتم بستگی داره، بهش بگو شاید قبول کرد
من ۳۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.