۵ پاسخ

خون ریزی و لکه بینی طبیعی هست ولی لخته داری به دکترت بگو

اره عزیزم

دکتر به من گفت اگه لخته های خیلی بزرگی میاد باید بری سونو

منم ۷روز زایمان کردم لخته نمیاد خون میاد درحد پربودی

عاره تا چهل روز خون ریزی و لکه بینی هست

سوال های مرتبط

مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی