این میتونه واسه کسی که ۸ ماه بارداره باشه؟

تصویر
۸ پاسخ

یه بارم پرسیدی ها همه گفتن نه به چی شک دارید اگه برا باردار بود از سلامت جنین نوشته بود توش

عزیزم شما یه بار دیگه هم همین سوال رو پرسیدی هم من همه بقیه گفتین نه سونو بارداری نیست اونم برا کسی که ۸ ماه باشه ۸ ما جنین معلومه سن بارداری و تاریخ زایمان میزنن.این برا کسی که سقط کرده..شما خودت مادی سونو رفتی میدونی سونو برا ۸ ما چی مینویسن😐🤔😒

واسه کسی هست ک سقط کرده

خب خواهر اگه بچه بود که نوشته بود جنین زنده در کاویته رحم رویت شد این معلومه که هیچی نیست حالا با برای سقط بوده یا چکاپ برای سلامتی طرف
خیلی بهش فک نک

مال کیه؟

برا بعد سقط هس انگار نوشته بقایا نداره ابعاد هم نرماله چون من بعد سقطم رحمم بزرگ شده بود ابعادش ۹۰ در نمیدونم چند بود

این مال کسی هست ک سقط کرده و نوشته بقایا نداره

نه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری