برای جوش بارداری چیکار کنم ؟

۵ پاسخ

خودشون بعد چند روز خوب میشن

من از وقتی که آمپول زدم برای اینکه ای وای کنم صورت‌وبدنم خیلی جوش میزنم این ماه هم جوش هام بزرگتر شده نمی‌دونم چیکارکنم روتین هم دارم ولی خوب نمیشه یعنی آزمون آمپول هاست

فقط دست کاریش نکن که جاش نمونه

واقعا نمیشه کاری کرد هرچیزی بخوای براش استفاده کنی حتی موضعی اثر نداره چون ب درون بدن مربوطه

هیچی ۹ماه تحملشون کن رو صورتت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان دیار ،پناه مامان دیار ،پناه ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی