خودشون بعد چند روز خوب میشن
من از وقتی که آمپول زدم برای اینکه ای وای کنم صورتوبدنم خیلی جوش میزنم این ماه هم جوش هام بزرگتر شده نمیدونم چیکارکنم روتین هم دارم ولی خوب نمیشه یعنی آزمون آمپول هاست
فقط دست کاریش نکن که جاش نمونه
واقعا نمیشه کاری کرد هرچیزی بخوای براش استفاده کنی حتی موضعی اثر نداره چون ب درون بدن مربوطه
هیچی ۹ماه تحملشون کن رو صورتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.