بیمارستان عرفان نیایش خوبه ؟ راضی بودین؟ هزینشو کسی میدونه

۳ پاسخ

من زنگ زدم پرسیدم بدون اتاق خصوصی و همراه 85 اینطورا

من شنیدم بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میشه هزینه سزارین

من دوستم اونجا زایمان کرد خیلی راضی بود هزینه اشم هول حوش 100تومن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری