منم شنیدم خوبه بیمارستانش ولی خب فکر کنم گرونه بالای ۱۰۰ باید باشه احتمالا
عزیزم اگه اختیاری بخوایم سزارین بشیم باید چیکار کنیم از کجا شروع کنیم؟ تو این بیمارستان؟
هزینش چقدر بردن بینه
من میخام برم خیلی خوووووبهخیلی خوبه قبلا تو نظام پرستاری ک رفته بودم کل بیمارستانا رو رفتم دیدم عرفان نیایش برای زایمان عالیه و ب همه معرفی کردم یکی از دوستامم اونجا زایمان کرد با زنداداشش راضی بودن عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.