دوستان کسی بیمارستان عرفان نیایش زایمان کرده؟

۳ پاسخ

منم شنیدم خوبه بیمارستانش ولی خب فکر کنم گرونه بالای ۱۰۰ باید باشه احتمالا

عزیزم اگه اختیاری بخوایم سزارین بشیم باید چیکار کنیم از کجا شروع کنیم؟ تو این بیمارستان؟
هزینش چقدر بردن بینه

من میخام برم خیلی خوووووبه‌خیلی خوبه قبلا تو نظام پرستاری ک رفته بودم کل بیمارستانا رو رفتم دیدم عرفان نیایش برای زایمان عالیه و ب همه معرفی کردم یکی از دوستامم اونجا زایمان کرد با زنداداشش راضی بودن عالی

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰💜 مامان دنیز🤰💜 هفته بیست‌وششم بارداری