مامانا واکسن کزار مهمه تو باداری زد؟

۱۰ پاسخ

اره خیلی برای جلوگیری از بیماری و عفونت زایمان و برای نوزاد خیلی مهمه حتما بزن من دیروز زدم

تو نمیخاد بزنی سنت کمه
اگه دوران دبیرستان زدی نمیخاد باید ۱۰سال گذشته باشه
من شنبه زدم فوق العاده درد داشت تا دیروز ک روز سوم بود داغون شدم

اره پادتن برا نی نی منتقل میشه

من دیروز پرسیدم گفتن هنوز ایمنی نیاز نیست بزنی 🫠

بمن گفت زمان دبیرستان زدی نمی‌خواد بزنی

من زدم مشکلی نبود

آره عزیزم

من زدم ماه قبل

من الان دارم میرم بزنم 😑

بله مهمه هم برای خودت هم نی نی

سوال های مرتبط

مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی