مامانا سلام میگم واکسن کزار زدید شماها

۱۶ پاسخ

من زدم توی ۲۸ هفته
دکترم تاکید داشت بزنم

من اول دبیرستان زدم

من امروز زدم 🥲

من گفت 28هفته بیا تا بزنیم از 28تا 30میزنن

من نزدم دکترمم نگفته

اره من یماه قبل زدم

اره من ۲۸هفته زدم

اره عزیزم من ۲۷ هفته زدم

سلام من دو هفته قبل زدم

آره من امروز زدم بهم گف ک دیر اومدی تازه آخرین فرصتش همی ۳۴ هفته هست .زودتر بزن دوهفته قبل از زایمان باید باشه ی وقت اگ زود زایمان بکنی نزده باشی بده

من آره ۲۸ هفته زدمش

من هفته پیش زدم

من قبل بارداری تو پیش بارداری هم کزار هم mmrهمم انفولانزازدم

منم زدم

ن دیگ بزار بعد زایمان منم نزدم

این واکسینه که موقع ورود به دبیرستان باید بزنی 🤔

سوال های مرتبط

مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی