سلام عزیزم اولین بار وقتی که دبیرستان ثبت نام میکنید میزنید بعد همین واکسن باید هرده سال یکبار تکرار بشه اگه موقعی که دبیرستان رفتین زدین پس هنوز ده سال نگذشته دیگه خودتون میدونین
من ۲۸ هفته زدم خیلی خوبه برا جلو گیری از عفونته هر ۱۰ سال یک بار میزنن
آره هفته ۲۸
من قبل بارداری زده بودم
شما هم اگه ۱۰ سال بیشتره نزدی بزن
منم میزنم ولی ماه اخر
من 11سال پیش زدم بعد زایمان میزنم تو بارداری ترسیدم نزدم
بله ۲۸ هفته
باید بری بهداشت بپرسی بعد اگر موقع عقد زده باشی ده سال ازش بگزره باید بزنی همم هفته ات بالا هس فکر نکنم دکتر بزنه برات
اره واکسن اکر دهی ده سال قبل نزدی باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.