خانما آمپول سولفات چیه کدوماتون زدید؟

۴ پاسخ

منم زدم اونو واسه جلوگیری از زایمان زودرس تشکیل شدن زودتر بدن بچه فشار خون مادر تشنج اینا بود زدم بستری شدم بخاطر زایمان زودرس

منم زدم واسه زایمان زودرس مشکلی نداره بزن من حتی سفازولین هم زدم انقباض داشتم

برای جلوگیری از زایمان زودرس و کنترل فشار خون و تشنج و مسمویت بارداری و این چیزا استفاده میشه

اون سرمه ن امپول

سوال های مرتبط

مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی