۶ پاسخ

بخاطرگرماهست...

اگزما هست ببر دكتر پماد ميده

نه اگزماست

شبیه سرخک دکتر ببرش البته فکر نکنم اما برا بررسی بیشتر گلم ببرش دکتر ممکن حساسیت ک بایه پماد خوب میشه

شیرخشک بهش میدی ؟

ببر دکتر پاماد میده خوب میشه

سوال های مرتبط