عزیزم عرق کاسنی حتما بخور خیلی خوبه
و اینکه انشالله زردی نداشته باشه
من پسرم زردی داشت اصلادکتری نکردیم مامانم با شیر خشت ترنجبین خوبش کرد
من بچم اصن زردی نداشت چون نزاشتن تو بیمارستان بهش شیر بدم زیاد زردی گرف و ربطی ب بقیه نداری
چون بچه هرچی شیر کمتر بخوره زردی میگیرع و تجربه منه فقط شیر زیاد بده بهش
۱ درصدم زردی داشت خودت کاسنی با اب قاطی کن بخور
منم بچم دوساله بود هزارتا چیز خوردمو کار ای مختلف بازم گرفت دوبارم بستری شدیم بقیش دستگاه آوردیم خونه اخرش دکتر دارو داد بهش
بچه من ک گرفت
عزیزم معمولا بیشتر بچه ها زردی میگیرن و همه اشون هم بستری نمیشن یه تعداد کم که دیگه زردیشون خیلی بالا باشه بستری میشن بیشتریا میبرن خونه دستگاهش رو اجاره میکنن تو خونه میزارن تو دستگاه . و درضمن زردی با وزن بچه و تعداد روزی که دنیا اومده باشه اندازه میگیرن . یعنی هرچی بچه وزنش بیشتر باشه بهتره و زردی براش موردی نداره . اگه خیلی نگرانی سعی کن چیزای مقوی بخوری تا بچه ات وزن بگیره . ان شاالله که هیچ بچه ای مشکلی نداشته باشه .
به من گفتن ماهای اخر گرمی نخور بادمجون نخور عرق کاسنی خوبه
دقیقا نگرانی من هم همین من اگر نیاز به بستری نباش دستگاه اجاره میکنم تو خونه چون پسر اولم به خودم وابسته هست
عزیزم برای زردی اجازه نده الکی بیمارستان نگه دارن کلی ام پول بگیرن بیار بیرون بچه رو ببر پیش دکتر کودک نیاز باشه دستگاه میده تو خونه میزاری
اولا ک بهش فکر نکن چون جذبش میکنی
بعدم هیچ تاثیری نداره زردی رو ۹۰ درصد بچه ها میگیرن چیز اونقدر ترسناکی هم نیست درمانش خیلی راحته
الانم نیازی نیست چیزی بخوری بنظزم تاثیری نداره وقتی اومد دنیا ب سلامتی خدای نکرده اگ زردی داشت اونموقع چیزای خنک بخور ک رو شیرت تاثیر بزاره مثل هندونه خاکشیر عرق کاسنی و ترنجبین و اینا و زیادم شیر بده ک دفع زیادی داشته باشه زود ب زودم شیرش بده خیلی وقتا اصلا ب دستگاه نمیرسه اگه هم زبادباشه دو روز دستگاه تموم میشه میره
سلام برای زردی میتونی دستگاه اجاره کنی تو خونه بزاری من همین کارو کردم
سلام عزیزم . ببین گلم انشالله که زردی نداشتهباشه ولی اگر خدای نکرده داشت . امضا بده بیار خونه . سریع رب انار ترش که از جای مطمعن تهیه کردی ترش ترش باشه ها . بدون نمک .. بریز تو پلاستیک یه مقدار . پاهاشو بزار توی پلاستیک . پنج شیش ساعت بمونه خوب خوب میشه زردیش میره تموم امتحان شده س
اره واقعا منم نگرانیم همینه انشاالله که نمیرن دستگاه
من شنیدم عرق کاسنی تو ماه اخر خوبه با آب
باز ی تحقیق کن
زردی یه چیز طبیعی ،بعدش هم همه زردی ها که بستری نمیشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.