عزیزم جای نگرانی نیست اصلا دستکاریش نکن برا دختر منم اینجوری بود خود به خود خوب میشه 😇
راستی تو بله گروه زدم با تعداد کم اگه مایل بودی پیام بده
@atefeh6731
نه خودس درست میشه،طبیعیه،دستکاریس نکن اصلا
نه عزیزم لازم نیست
طبیعیه خوبه که بدنش داره واکنش نشون میده. خودش خشم میشه دختر منم تا الان هی خوب میشه باز میبینم قرمز میشه
نه خودش باز میشه و خشک میشه
این سرش زرد میشه خشک میشه میوفته نگران نباش
باید عفونت کنه عفونتش خالی بشه دست نزن خودش درست میشه طبیعیه نگران نباش
خودش خوب میشه. از این بدترم ممکنه بشه ولی دست نزن خودش خوب میشه
ای بابا این واکسن بدو تولد هم که ول کن نیس این بچه های طفلی رو😕😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.