نیهاد هنوز نمیشینه طبیعیه ایا؟؟

۱۱ پاسخ

پسر منم در حد چند ثانیه میشینه مستقل و سفت و سخت نمیتونه

دختر من تازه چند روزه میشینه

بله چون بخاد خودش بشینه زوده

اره بچه ها باهم فرق دارن

😐دور بر من میگن بچه رو نشون تا 9ماهگی تا حالا ننشوندمش

آره نی نی منم نمیشینه

آره کلا تکامل بچه ها متفاوته الان دوقلو های من یکی به سینه خودشو میندازه اون یکی نه

تا ۹ ماهگی وقت داره

آره دکتر بچه من گفت اصلا نخواه که بشینه خودش باید بخواد تا ۸ماهگی

بله
۷-۸ ماهگی میشینن

اره پسر منم نمیشینه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌱🥺❤️ مامان فندوق🌱🥺❤️ ۹ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان شاهان 🩵 مامان شاهان 🩵 ۱۵ ماهگی