۹ پاسخ

بدون خمیردندون بازی بازی میکشم رو دندوناش

با مسواک انگشتی با آب خیس میکنم میزنم

بادسمال نخی خیس میکنم میکشم به دندوناش

نمیزنم ولی لازمه بنظرم

نمیزنم

با مسواک انگشتی اگر نزاره میگم بزار قیژقیژ کنم برات بعد تا اخر مسواک هی قیژقیژ میکنم گه بزاره بزنم
البته دندوناش کمه اگر دندون از ۸تا بیشتر داره مسواک عادی بخر داستان تعریف کن
بعضیا میگن خمیردندون اندازه دونه برنج بعضیام میگن نزنین من هنوز خمیردندون نمیزنم حالا تا دندوناش بیشترشه ببینم چی میشع ان‌شالله
هرشب قبل خواب بزن که بدونه بایدیه

به یه سختی میدم دست خودش الکی میماله بعدم میده بهم 😝

نمیزاره که ولی یه مسواک براش خریدم خودش تا کلی میکنه تو دهنش باهاش ور میره ایشالا مسواک زدن حساب بشه😅

ب سختی

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری