۹ پاسخ

خب میبریم که اولا مطمئن بشیم‌چیزی نیست بعدم اگه خدایی نکرده کمبود ویتامینی چیزی باشه، دارو مناسب بگیریم و زود رفع بشه
نبردنش ترس داره

منم میترسیدم ببرم ولی ب ترسم غلبه کردم گفتم ببرم خدای نکرده چیزی باشه بفهمم و حلش کنیم خداروشکر ک بردم ویتامین بدنش خیلی زیاد شده بود رسیده بود ب مرز مسمومیت دکتر گفت باید دو ماه مولتی ویتامین قطع کنی و فهمیدم عفونت ادراری هم داره ک دارو داد و گفت باید اولین فرصت ببری ختنه هم کنی
شما هم ببر عزیزم

من ۷ ماهگی بردم
دکتر چک کرد گفت یکم کم خونی و یکمم کمبود ویتامین دی داره که قطره داد

من بردم برای چکابه چیزی نیس که برای کبود ویتامین کم خ نی چیزی
الان پسر من تالاسمی مینور داشت کم خونی شدید باباش هم داره ارث داده مثلا خیر سرش🫤😒😒

من بردم خداروشکر چیزیش نبود
باید ببری که خیالت راحت باشه نه اینکه از الان استرس بگیری به این فکر کن که خب چیزیش نیست

من بردم و استرس نداشتم

من شنبه قراره ببرم و مث شما استرس دارم🙂

من دیروز بردم
پناه بر خدا

من بردم خداروشکر همه چیز خوب بود به خودت استرس نده ایشالله که همه چیز خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی