خب میبریم که اولا مطمئن بشیمچیزی نیست بعدم اگه خدایی نکرده کمبود ویتامینی چیزی باشه، دارو مناسب بگیریم و زود رفع بشه
نبردنش ترس داره
منم میترسیدم ببرم ولی ب ترسم غلبه کردم گفتم ببرم خدای نکرده چیزی باشه بفهمم و حلش کنیم خداروشکر ک بردم ویتامین بدنش خیلی زیاد شده بود رسیده بود ب مرز مسمومیت دکتر گفت باید دو ماه مولتی ویتامین قطع کنی و فهمیدم عفونت ادراری هم داره ک دارو داد و گفت باید اولین فرصت ببری ختنه هم کنی
شما هم ببر عزیزم
من ۷ ماهگی بردم
دکتر چک کرد گفت یکم کم خونی و یکمم کمبود ویتامین دی داره که قطره داد
من بردم برای چکابه چیزی نیس که برای کبود ویتامین کم خ نی چیزی
الان پسر من تالاسمی مینور داشت کم خونی شدید باباش هم داره ارث داده مثلا خیر سرش🫤😒😒
من بردم خداروشکر چیزیش نبود
باید ببری که خیالت راحت باشه نه اینکه از الان استرس بگیری به این فکر کن که خب چیزیش نیست
من بردم و استرس نداشتم
من شنبه قراره ببرم و مث شما استرس دارم🙂
من دیروز بردم
پناه بر خدا
من بردم خداروشکر همه چیز خوب بود به خودت استرس نده ایشالله که همه چیز خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.