ب وقت واکسن ۱۸ماهگی❤️🩷
انشالله ک سبک باشه۱۴۰۵/۰۳/۰۵💜💜

تصویر
۷ پاسخ

عزیزممم مبارکش باشه منم ی ماه دیگه این بساطو داریم😐🙄

فقط اون ا س ک لایی ک دیس لایک زدن
مری ض خوبی😂

مبارک باشه عزیزم ایشالا که سبکه براش اونقدر ک از این واکسن غول درست کردن نبود شایدم برا دختر من راحت بود فقط شب حواست باشه تب نکنه استا مرتب بده بهش😘

ایشالا سبکه عزیزم واسه پسر من که خوب بود

ایشاالله عزیزم
ما هم همین الان زدیم و اومدیم خونه

انشالله عزیزم
دختر منم امروز واکسن داره 😓

ان شاالله عزیزم

سوال های مرتبط