دکتر ببر عزیزم.نعنا یا پونه بجوشون خنک ک شد نصف استکان بده نخورد با قطره چکون بده چندتا. پودرسنجد تو حریره بادام چوبشور موز هویج خام سیب درختی خوبه براش. غذا هم کباب سینه مرغ فقط یکم نمک بزن سیبزمینی آبپز کته ماش. کته شوید و هویج. نئوزینک هر دوازده ساعت پنج سیسی . پدی لاکت هر دوازده ساعت نیم سیسی. حواست ب ادرارش باشه اگه خیلی کمه یا ادرار نداشت ببر سرم بزنه .دخترم از کم آبی بستری شد.
پماد زینکم بزن به باسنش
نسوزه
اسهالش چ رنگیه؟ تهوع هم داره؟؟
زینک نداری خونه بدی بهش
کته و ماست و سیب زمینی بده، توی غذاش کره نریز، کیدی لاکت زینک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.