پسرمنم ۲۷مردادبه دنیامیاد،بنظرم پاییزکه شدبخری طرح مدلای جدیدی هم اون موقع میاد🫠من فقط فعلن تابستونی درنظردارم
عزیزم چه سایزی میخوای بخری براش لباس گرم
من نمیدونم اصلا 🥹
نی نی من وسطای مهر دنیا میاد
اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
اخرای شهریور موجود میکنن بخر دیگ چ عجله ایه از الان. تا آخر مهر گرمه
چند مرداد ب دنیا میادگلم؟
آره میخوام همون موقع بخرم بیشترش رو .
ولی گفتم یدونه بخرم تو لباساش باشه
اون موقعی ک زایمان کردی میتونی خرید کنی سایزشم دست میاد
وقتی بدنییا اومد بخر که ببینی چه سایزی بخری
عزیزم منم بچم شهریور میاد
کلا لبلسای گرمشو گذاشتم همون موقع بخرم هم جدید ترن هم دقیقا سایزش دستم میاد
این مدلی یا بافت قشنگ باشه
نی نی ادلی هفته پیش سفارش دادم سرهمی تدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.