۳ پاسخ

من توی ذهنمه باغ پدرم یا پدرشوهرم بگیرم خانواده هامونو دعوت کنیم نهار کباب درست کنیم از خونه هم ژله و دسر ببرم با بلال و ...
احتمالا هم از این استندا بگیرم بادکنکای رنگ پاستیلی دخترانه بزنم

تصویر

وای من بردم لب دریا خودمون عکس گرفتیم واقعا اذیت کرد واینمیستاد کیک دخراب کرد بادکنک ۲ ترکید 🤣🤣🤣ما رو رقص آورد اونجا پشیمون شدم

تصویر

من اینجوری تو فضای باز گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان کیان جان مامان کیان جان ۲ سالگی
مامان کیان جان مامان کیان جان ۲ سالگی