ولی به نظر من نری بهتره
منم اشتباه تو رو انجام میدادم میرفت کاشت و ژلیش منجربه سقط میشد
بارداری خیلی دوران حساسی بنظرم سلامتی جنین خیلی مهمتر از هرچیزی ک فکرشو کنی....
من کل بارداری کاشت داشتم هر ماه هم میرفتم ترمیم هیچی اتفاقی نیوفتاد خداروشکر
اره عزیزم وارد خون ک نمیشه..بعد اینکه الان بیشتر جاها بجا پودر از ژل استفاده میشه ک با لیکویید قاطی میشه بویی نداره میخای ماسک بزن..مبارکه
من تو بارداریم داشتم مشکلی نبود
اره عزیرم من کل بارداریم داشتم با نظر دکترت برو
نه
اگه تو ماهای اولی بهتره نری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.