مدفوع پسرم اسهالیه
پدی لاکت بدم یا ب ب کر

۴ پاسخ

اگه شیر مادر میخوره طبیعیه روزانه ۶ بار مدفوع کنه.اما اگه مدفوعش لزج یا بوی بد یا کف داره بهتره دکتر ببری.ممکنه سردیش شده باشه یا حساسیت به پروتیین باشه.سر خود دارو ندین بهتره

من بایو لاکت میدم

بایو لاکت

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی