خانما میشه راهنمایی کنید بیمارستان اکبرابادی خوبه یا مهدیه؟

۶ پاسخ

وای خیلی افتضاحه اصلا نرو . من فقط از بخش ان آی سیو نوزادان راضی بودم زایمانش کشتارگاه

اکبرآبادی دولتیه؟

منم اکبرآبادی تحت نظرم خوبه بد نیست
ولی از نظر اینکه موقع زایمان نمیزارن همراه داشته باشی بده

من اکبرابادی سرکلاژ شدم پریناتولوژی بودم اون بخش واقعا راضی بودم اونجا ک موندم نظرمم عوض شد برم اکبرابادی میخاستم برم پارسا ولی از نظر نظافت همه چی عالیین فقط غذاهاشو دوس نداشتم اونم مهم نیس مگ چقد میخام بمونم

یکی میگه خوبه یکی میگه بد منم تو شک افتادم واس اکبرآبادی😑😑

من به خاطر قندم مهدیه بودم خوب بود

سوال های مرتبط