وای این حرفا تو زایمان اولم بهم افسردگی داد،بزور در میومدیم بیرون اونم با کلی استرس و عذاب وجدان،نمیگم هر جا بچه رو ببری ولی برای حال خوب مادر گشتن و دور زدن بیرون از خونه خوبه .
من همه جا میرمش بنظرم این حرفا خرافاته .
من فقط تو جمع نبردم بچه رو خودمم نرفتم وگرنه خونه مادرم و خونه مادرشوهرم رفتم یا هر چند روز یبار حوصلم سر می رفت با ماشین دور میزدیم
نه بابا
راحت باش
بخاطر اینکه بدنش ضعیفه ممکنه مریض بشه . یا اذیت بشه .
نه چه ربطی داره من همه جارو گردوندمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.