راسته میگن نوزاد رو تا40 روز جایی نبرید ضعیف میمونه

۶ پاسخ

وای این حرفا تو زایمان اولم بهم افسردگی داد،بزور در میومدیم بیرون اونم با کلی استرس و عذاب وجدان،نمیگم هر جا بچه رو ببری ولی برای حال خوب مادر گشتن و دور زدن بیرون از خونه خوبه .

من همه جا میرمش بنظرم این حرفا خرافاته .

من فقط تو جمع نبردم بچه رو خودمم نرفتم وگرنه خونه مادرم و خونه مادرشوهرم رفتم یا هر چند روز یبار حوصلم سر می رفت با ماشین دور میزدیم

نه بابا
راحت باش

بخاطر اینکه بدنش ضعیفه ممکنه مریض بشه . یا اذیت بشه .

نه چه ربطی داره من همه جارو گردوندمش

سوال های مرتبط