۱۲ پاسخ

بندری دادیم ۲۲ نفر مهمون

من پیتزا دادم البته تو تالار بود
یبارم هفت روزگی خونه دعوت کردم با گوشت قربونیش قرمه سبزی درست کردیم ببینم عکسشو پیدا کنم میفرستم خیلی ساده بود

من ک قصد دارم برنجشو خودم درست کنم
کبابشو از بیرون بخرم
مهمونام از راه دور میان زشته ک برنجی نباشه بنظرم

برنج مامانم پخت جوجه و کوبیده سفارش دادیم کیک و تنقلات و میوه دو نوع شیرینی هم خواهرم پخت.

کباب درست کردنش راحت تره تا خورشت
بعد با بچه واقعا سخته نمیشه

من جوجه کباب دادم با برنج ، خودمون درست کردیم تو خونه
کلا ۱۸ تا مهمون داشتم
مخلفاتم : پیاز ، باقالی ، زیتون ، کره ، ژله

الویه ، بندری ، ماکارانی ، کالباس

عزیزم با دوتا بچه خودت چجوری درست میکنی؟
من به شوهرم میگم برنج بزارم تو هم کباب بگیر میگه گرون درمیاد خودت خورشت درست کن

من فضای باز میگیرم
ینی باغ رستوران
تم و اینارو هم اونجا میان میچینن
احتمالا چلو کوبیده بدیم

بقیه پذیرایی هم کیک و چایی و ژله و یه گیفت خوراکی یه گیفت یادگاری

زرشک پلو با مرغ سالاد دسرم کاسترد درست کردم

این شامم بود برا ۲۰ نفر

تصویر

من فقط آتلیه میبرم و کیک میخرم سه نفره

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد