۴ پاسخ

منم همینم نگران نباش عزیزم طبیعیه

میگن طبیعیه ایشالا ک مشکلی نیس

من وقتی رو دخترم باردار بودم این دردو داشتم طبیعیه

وااای‌منم ۳ روزه درد شدید استخون واژنمو دارم😭 مثل اینکه طبیعیه ولی خیلی بده مخصوصا موقع راه رفتن

سوال های مرتبط