۳ پاسخ

عزیزم حالت سجده برو دردت اروم ترمیشه
طولانی هم تواون خالت نمون

اره دقیقا منم این دردو دارم نمیدونم چیا دوروزه اینحور شدم

نه.

سوال های مرتبط

مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ ماهگی