۱۷ پاسخ

😐اصلا نمیدونیم چی هست که دلمون بخواد😐🍃

😐😐😐😐

من عاشق کله جوشم مخصوصا غلیظ باشه ابکی نباشه با گردو مزه جون میده🤌🏻🤌🏻🤌🏻

عزیزای ندونستن این چیه
این( کله جوش*کمه جوش*کال جوش*کشک*)هست که هرکسی یه اسمی میگه بهش دستورش چطوریه
یه ظرف زبرکه ماهابهش میگیم(طقارو)اکثرا میشناسن میگن(طقار*تقار)کشک محلی ازاین گردا میریزیم توش ابم میریزیم اول شوریش میگیریم بعد اب خالی میکنیم بازمیریزیم دستارو تمیز میشوریم بعد بادست واردعمل میشی و شروع میکنی مالیدن ایقد میمالی این کشکا به اطراف زبری این ظرف تا بشن غلییییظ غلیظ بعد خالی میکنی به اندازهی میخای میمالی کشک و بعدیه قابلمه برمیداری(این کاملا اختیاریه وهرکسی هرنحوی درست میکنع)توش روغن میریزی داغ شد زردچوبه و نعنا خشک تفت میدی(خیلیااینکارونمیکنن خیلیام سیروپیاز خوردشده میریزن خیلیام فقط کشک سفید میخورن )بعد کشکا میریزی میزاری یکم گرم بشه (نجوشه)بعد میاری پا سفره توی کاسه نون ریز میکتی ازاینم میریزی روش حالا توی کشکت میتونی(پودرگردو_بادام_خیارسبزرنده شده_بادمجون سرخ شده_گوجع بادمجون_کدوسبزسرخ شده_چغندروبادمجون وکدوپخته شده)خلاصه هرچیزی میتونس بزنی و بخوری نوش جون😟

به به نوش جان

من هرچیزی که کشک داشته باشه رو دوس دارم مهم نیس چی باشه😂🤤🤤 نوش جان

به به 🤤

وای من عاشق کله جوشم‌ولی ما فقط گردو و نعناخشک و زردچوبه تفت میدیم میریزیم توش

من میمیرم برا کله جوش با نون خشک و پیااز

تیلیت کشک خ خشمزست🥹🤣
شما بادمجونم سرخ میکنین باهاش؟

داخلشون گل محمدی ریختی؟

وای کشک
منم عاشقممم با گردو فراوون😋

ایییی نوش جونت دلم خاس

چی هست

چی هس

چی هست

این چیه😊

سوال های مرتبط

مامان حسینیار وتوراهی مامان حسینیار وتوراهی ۲ سالگی