۳ پاسخ

هنوز اشتها ندارم
برا همین هروقت هرچی دلم کشید میخورم،حداقل یچی برسه به اون بیچاره🥲

چیزای همیشگی
ولی زیاد دلم غذای پختنی نمیخواد😩

ماهی و میگو و مرغ و گوشت و اینایی که تو ۳ ماه اول ویار داشتم و نمیتونستم اصلا بخورم و دارم سعی میکنم بخورم دیگه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته نوزدهم بارداری