۷ پاسخ

خوبم خدا روشکر دیروز رفتم سنو دادم دکتور گفت بچت دختره😍😍😍

منم همش خوابم میاد وخستمه🤭

خداروشکر همه چیز خوبه ولی دیر میگذره این روزا ۱۲ روز مونده تا انومالی تا خیالمون راحت بشه انشالله

من زیر شکمم از بعدازظهر که همش داره درد میکنه 😢

میگذره دوست دارم این چند هفته هم بگذره که بدونم بچه ام سالم هس

خوبیم و حوصلم سر رفته شدید نمیتونم خیلی تکون بخورم همش دراز کش و جلو تلویزیون کلا قفلم
تا بریم انومالی خیلی دیر میگذره

خوبیم .شماچطورین

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری