دخترا 2 روز تاخیر دارم
مثبته بنظرتون؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اره گفتم مثبت مبارک گلممممممم

منم ۱ روزتاخریم ینی میشه منم حامله باشم😢

آره مبارکه منم سه روز تاخیر رفتم چون بتام کم بود استرس گرفتم الان توهم فعلا دوسه روز صبر کن دوباره بی بی بزن ببین پررنگتر شده بعد برو آزمایش من امروز همین کارو کردم

خواص شگفت انگیز یک داروی گیاهی که میتواند در رفع مشکل ناباروری شما کمک کنه.
جهت اطلاع بیشتر از خواص این محصول به کانال ما بپیوندید.روبیکا
@darmankade2025

تصویر

اره قشنگمممم

بلهههههه

تا دوروز تاخیر که نمیشه عریزدلم بی بی چک زد
صبر کن من الان ده روز گذشته ببی چکم مثبت شد

بزار یه دو روز دیگه تست بزن پر رنگ شد برو ازمایش ولی هاله داره ومثبت چون شاید الان بری بتا کم باشه نشون نده

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان رادوین ✨🩵 مامان رادوین ✨🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچه🥹🩵 مامان عسلچه🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته یازدهم بارداری
مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان🩵👼🏻 مامان کیان🩵👼🏻 ۶ ماهگی
مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری