بچه های هم هفته من شما چیزی برا نینیتون خریدین یا زوده هنوز؟؟؟

۱۱ پاسخ

بنظرم تواین مملکت نبایدبمونی دیربشه بخرامروزقیمت به چیزه فردادوبرابره

بگیری بهترع عزیزم کم کم شروع کن چون هم خودت بعد اذیت میشی هم وسیله روز به روز گرون تر میشه

من ترس از دوباره جنگ و گرونی و سنگین شدن خودم و گرمای هوا بیشتر خورده ریزا رو خریدم 🤣

فکر کنم از همه بی خیال تر منم هیجی نخربدم 😂😂

من چیززیادی نمونده کم کم گرفتم از سلفری ک فهمیدم جنسیت چیه چون واقعاروزانه دارن قیمتارو جابجامیکنن

من بعد از سونوی انومالی خریدامو کردم😅

سلام عزیزم ، من میگفتم زوده ولی خریدیم به قول دوستان هرچی زمان بگذره همه چی گرون تر میشه

من خریدمشون

هرچه زودتر بخر هر ثانیه قیمتا عوض میشه

به نظرم بخر چون هرچی میگذر سنگین تر میشی گشتن سخت میش برات
برو راحت بخر تا سنگین تر نشدی

هرروز دارا گرون تر میشه من تموم کردم خریدم را فقط یه خورده ریز برای خودم لازم دارم

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری