بنظرم تواین مملکت نبایدبمونی دیربشه بخرامروزقیمت به چیزه فردادوبرابره
بگیری بهترع عزیزم کم کم شروع کن چون هم خودت بعد اذیت میشی هم وسیله روز به روز گرون تر میشه
من ترس از دوباره جنگ و گرونی و سنگین شدن خودم و گرمای هوا بیشتر خورده ریزا رو خریدم 🤣
فکر کنم از همه بی خیال تر منم هیجی نخربدم 😂😂
من چیززیادی نمونده کم کم گرفتم از سلفری ک فهمیدم جنسیت چیه چون واقعاروزانه دارن قیمتارو جابجامیکنن
من بعد از سونوی انومالی خریدامو کردم😅
سلام عزیزم ، من میگفتم زوده ولی خریدیم به قول دوستان هرچی زمان بگذره همه چی گرون تر میشه
من خریدمشون
هرچه زودتر بخر هر ثانیه قیمتا عوض میشه
به نظرم بخر چون هرچی میگذر سنگین تر میشی گشتن سخت میش برات
برو راحت بخر تا سنگین تر نشدی
هرروز دارا گرون تر میشه من تموم کردم خریدم را فقط یه خورده ریز برای خودم لازم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.