من ابرسان بایوآکوا گرفتم مدل کاسه ای رنگ ظرفش آبی
خیلی خوبه برا پوست خشک
پوست خشک مرطوب کننده بیشتر مهمه استفاده کنی تا آبرسان . من کلاژن رتینول آدرا میزنم. صبح شوینده میزنم بعد صورتم ک نم داره مرطوب کننده استفاده میکنم.
ضد آفتاب هم کلا هر برندی میزنی sensetive بزن. من پیکسل میزنم
منم همین طورم دکتر مرطوب کننده بیزانس sensetive برام داد با صابون بچه درمالیفت بد نیست خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.