#گهواره #فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

من ابرسان بایوآکوا گرفتم مدل کاسه ای رنگ ظرفش آبی
خیلی خوبه برا پوست خشک

پوست خشک مرطوب کننده بیشتر مهمه استفاده کنی تا آبرسان . من کلاژن رتینول آدرا میزنم. صبح شوینده میزنم بعد صورتم ک نم داره مرطوب کننده استفاده میکنم.

ضد آفتاب هم کلا هر برندی میزنی sensetive بزن. من پیکسل میزنم

منم همین طورم دکتر مرطوب کننده بیزانس sensetive برام داد با صابون بچه درمالیفت بد نیست خوبه

سوال های مرتبط

مامان مرسده مامان مرسده ۲ سالگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 ۲ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان حنا🌱💚 مامان حنا🌱💚 ۲ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی