پوشک.#فرزندپروری#شیر#گهواره

تصویر
۱۱ پاسخ

بی محلش کن زنگ میزنی حالا فکر میکنه حق با اونه نشون بده که ناراحتی

سنت رو درست زدی ؟؟

وای خیلی اشتباه کردی و زنگ و پیام دادی چون در واقع مقصر اونه ولی الان که تو زنگ زدی فکر میکنه که حق با اونه

صمیمیت باخانواده همسر ممنوعه عزیزم اشتباه کردی دیگه

ببخشیدا کم عقلی کردی صمیمی شدی باهاش

شايد داشته ازت تعريف و تمجيد ميكرده

بنظرم فالگوش وایسادن درست نیست
نمیگم کار ایشون درسته ولی کار شما هم درست نبوده
بنظرم یه مدت بیخیال باش زمان همه چی درست میکنه

تو باید دست پیش میگرفتیا، حالا بدهکارشم شدی؟؟؟

چقدر بچگانه غیبتتو میکرد بعد بزگشتی زنگ زدی؟؟؟ بیخیال سرسنگین میشدی…
تا کی میخای باج بدی که شوهرتو پر نکنن؟

وای ولش کن؟حالا چرا انقدر بهش زنگ میزنی بیخیال باش تا ببین چی پیش میاد

به نظرم خودت به شوهرت بگو

سوال های مرتبط

مامان حنا🌱💚 مامان حنا🌱💚 ۲ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی