۹ پاسخ

به خاطر این که سرده میگن نخور برای زنی که زایمان کرده مضره ممکنه به دندونات آسیب بزنه بزار باز بشه تو بشقاب بعدبخور

ینی اطرافیان با حرفای بی پایه و اساسشون فقط روان ادمو بهم میریزن،🫢

من امروز خوردم 😁

من تا دلت بخواد خوردم 🤐🤐دیروز ۴روزم شده فبلش بستنی زیاا شوهرم میگرفت خوردم😄

کی گفته

من که خوردم😅 مگه مشکلی داره

حالا یه دونه مگه چیکار میکنه من روز پنجم زایمانم خوردم😂

وا چه بذی داره من ک خوردم

اگه کولیک نداره ، بدیش چیه بخور اگه داره که هیچ

سوال های مرتبط