به خاطر این که سرده میگن نخور برای زنی که زایمان کرده مضره ممکنه به دندونات آسیب بزنه بزار باز بشه تو بشقاب بعدبخور
ینی اطرافیان با حرفای بی پایه و اساسشون فقط روان ادمو بهم میریزن،🫢
من امروز خوردم 😁
من تا دلت بخواد خوردم 🤐🤐دیروز ۴روزم شده فبلش بستنی زیاا شوهرم میگرفت خوردم😄
کی گفته
من که خوردم😅 مگه مشکلی داره
حالا یه دونه مگه چیکار میکنه من روز پنجم زایمانم خوردم😂
وا چه بذی داره من ک خوردم
اگه کولیک نداره ، بدیش چیه بخور اگه داره که هیچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.