کیا بتامتازون زدن مشکلی نداشته؟

۴ پاسخ

منم زدم نه مشکلی نداره شکرخدا

واس بابام یه حمد میخونی اتاق عمله😭

من زدم تو ۲۸هفته و ۲۹
مشکلی نداشتم گفته بود ممکنه بچه کمتر تکون بخوره نگران نباشم ک تکون میخورد حالا نسبت ب روزای دیگ کمتر ولی نگران کننده نبود

من اول هفته زدم نه مشکلی نبود فقط حرکات بچه کم میشه یه کم نگرانی میده بعد اگه قندداری باید بستری بشی اگه قند نداری هم باز اون دوروز رعایت کن قند نخور چون این امپولا قندو بالا میبرن

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد